VÝLET NA KOST

27.09.2010 16:39

    Minulý víkend /17.-19.9/ žabičky předpověděly, že bude pěkně, tak jsme přijali pozvání kamarádky Hanky a vyjeli do hotelu Helikar u hradu Kost. Počasí opravdu bylo pěkné a tak jsme ho využily k výletům do překrásného okolí hradu Kost. Nachodili jsme dost km a tak jsme večer rádi usedli v restauraci, něco dobrého pojedli a vypili. Taky jsme nasbírali dost hub, kterých tam bylo moc, jen jsme je sbírali ani jsme nemuseli hledat. Doma jsme pak po návratu měli celý večer i druhý den co dělat.

Keri vypráví:

     Paní něco mluvila o kosti a já koukala a čekala, že nějakou kostičku dostanu a nic. Jen jsme sbalili a vyrazili autem. V cíli, když jsem vylezla z auta, a pokoukala se, jsem zjistila, že tam už jsem byla a že to tu znám. Tam můžu s pánikama do restaurace a sedět u jejich stolu a pak odpočívám na pokoji, tam pejskové taky mohou /já tam zalehnu a odpočívám, protože toho po okolních lesech nalítám a načmuchám, že toho večer mám dost/. Takové výlety mám moc ráda, musím víc domluvit pánikům, abychom víc cestovali.Foto od Kosti zde

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode