Všechno už je bílé

24.11.2010 17:32

Již včera trochu padalo, ale zatím nic moc. Ale dnes od rána padá dost a tak už máme vše bílé.

Keri vypráví:

    Ráno jsem vyběhla na zahradu jako obvykle, ale ouha, začalo to tam studit na ťapky a z nebe na mě padalo to studené a mokré. Tak jsem rychle zkontrolovala zahrádku, jestli tam není nějaký vetřelec a rychle podřepla a pak rychle domů. Dopoledne jsem šla s paní ven, no moc se mi tam nechtělo, ale paní je neoblomná a tak jsem musela pádit do kopce k lesu. Stále padalo a tak jsem se  oklepávala a pak začalo i dost foukat, to jsem se schovávala za paní, aby mě nebyla taková zima. Pak jsem musela něco cvičit a běhat, paní říkala, že se zahřeju a běhala se mnou, ale samozřejmě, že zapoměla foťák doma, aby mě zmrzlinu klepavou vyfotila. Ale napravila to odpledne na zahrádce.

Pár vločkových foteček zde.

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode