Úterý 5.1.2010 dnešní procházka

05.01.2010 22:56

       Dopoledne vysvitlo sluníčko a tak jsme toho využily a šly jsme ven na delší okruh a užily si sluníčka. U nás taky často létají prdichvosti - to je rogalo s vrtulí- když  letí nad námi, tak Keri ho chce vyhnat protože dělá rámus. Vzlétají a přistávají na našem kopci, kam chodíme, protože mají ničím nerušenou velkou plochu na rozlet.

Keri vypráví:

        Šly jsme s paní ven, abych se pořádně proběhala, něco pocvičila. Touto cestou jsme už delší dobu nešly, takže jsem měla plno práce abych všechny vzkazy přečetla a odpověděla. Značkovala jsem všechny drny, sloupy a patníky, abych se tu zase připoměla pro ty ostatní. Jó, když to rogalo letí nad moji zahradou, tak ho musím vyhnat, to jsem hrdina, ale když jsme na kopci a letí tak 2 metry nad námi, tak to jsem u paní a jen kulím ty svoje velký oči na toho rámusícího ptáka. Když pak spadne, tak ho jdu očmuchat jestli mu něco není a nepotřebuje poňufat, aby se probudil. Pár foto paní nafotila, ale další budou až bude léto, to jich tu je víc. Pak si jdu přeskočit moje skákadlo, nebo se jen tak kouknu a pak jdeme kopcem dolů. Paní Vám vyfotila osvětlené sjezdovky, kde se lyžuje až do tmy, to já už sním ale ve svém pelíšku. Fotečky zde. 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode