Sníh překvapí i zaskočí

17.12.2011 23:16

  Kerinčino haf, blaf:

       Pánik řezal a štípal dříví, pak ho odvozil do kotelny a zbytek hromady zůstal nepřikryt. A jak to bývá, sníh překvapí a zaskočí - hlavně vždy silničáře - a tentokrát pánika. Takže jsem mu musela jít pomáhat ometat sníh, procvičila jsem si lezení na hromadu a koukala se z vysoka na paní, jak tam poskakovala s foťákem a pomalu mizela pod sněhem. Ale práce se nam podařila a pak jsem spokojeně doma zalezla do pelíšku a pochrupovala jsem, protože venku to bylo mokré a moc studené.  A pak další den, když se opět musel házet sníh, šel kolem Matýsek a pánikem. Matýsek byl obalený sněhem, skoro jsem ho v tom sněhu musela hledat, ale trochu jsme si poběhali a poskákaly. Mytýsek se rozběhl, že už jde domu, protože ho ten sníh  začíná studit, zamával ocáskem no a já taky a pak alou domů. Pár zapadaných a sněhových foteček  zde. 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode