Sluníčkový den a koně

13.01.2010 00:50

     Dnes již od rána bylo hezky a svítilo sluníčko, takže jsme vyrazily na delší procházku, a taky pro sundání vánočních dobrot z těla. Pěkně jsme si to užívaly, něco pocvičily, aby Keri nezapoměla co se naučila. Tam jsme potkaly sousedy na koních a něco nafotily.

Keri vypráví:

      Venku bylo docela přijatelně a hlavně sluníčko  hřálo můj kožíšek, to bylo bezva. Tak jsem pobíhala a sledovala paní kam půjdeme, aby se mi neschovala, protože v kapse měla moc dobré ňamky a tak jsem poslouchala a cvičila, abych jich dostala co nejvíc, paní na mě někdy šetří. Když jsme došly na Mikšák, už z dálky jsem něco cítila a koukala na paní, ta už ví, že při tomto postoji a vytočených uší tam bude něco cizího,  taky jo, přijeli sousedi na koních, já je znám, ale ke koním ještě moc blízko nejdu, umějí totiž rychle utíkat a já nevím jestli bych jim utekla. Paní říkala, že by bylo pěkné jet na koni a já utíkat vedle, prý se to budeme učit v létě. Ani jsem nechtěla jít blíž pro společné foto, tak jsou vyfoceni samotní. Potom jsem ještě pořádně běhala, paní fotila a pak jsme šly domů. Foto zde.

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode