Šikovná Kerinka

22.02.2010 16:30

          Dnešní den se vydařil, bylo pěkně a včera připadlo asi 8 cm nového sněhu, takže co, no na lyže. Keri už se těšila, když viděla, jak se oblékáme a vyndaváme lyže, protože v sobotu a neděli ji nerada beru na lyže, protože tu je mnoho cizích a volně pobíhajících psů, co moc neposlouchají a dorážejí na Keri. Ale dnes to bylo bezva, chalupáři opět v práci a Keri se pořádně proběhala, protože povrch zpevnil, jak mrzlo, tak se to nebořilo a ten nový sníh navíc byl paráda. Keri pěkně tahala a reagovala na povely, jen do prava si moc nepamatuje. Když zabere tak to je fofr a když před náma uhání pánik, tak mám co dělat abych to na lyžích ustála a neválela se ve sněhu. Pak má zase Keri volno, aby se vyběhala a měla zase chuť do tahání. Nejdříve se docela bála hůlek, ale nyní už běží vedle nich, jako u nohy a pokukuje, kde ty hůlky jsou. Byla moc šikovná a poslušná a tak jsme si to lyžování všichni pěkně  užili. Foto není, protože už by se to opakovalo.

Keri vypráví:

          Když paní začala vyndavat lyže a ostatní věci, tak jsem zalehla u dveří a čekala až dostanu postroj, nedala bych se ukecat, že mám čekat doma. Postroj jsem dostala a bylo vyhráno, šlo se na lyže. Protože jdeme do kopce , tak mě paní nechá vyběhat a počmuchat a já lítala a lítala, protože se mi to nebořilo, musela jsem zkontrolovat každý list co letěl po sněhu, co kdyby to byly myška. Pak dojdeme na kopec, tam už je dráha, paní nebo pán si mě připnou a hurá, už se jede, letím co mám síly, aby se paní pořádně projela a provětrala, ale při mé síle a její váze se paní jen veze a já mám radost, jak nám to spolu jde. Když táhnu pánika, tak to je jiný kafe, to musím víc zabrat, ale taky nám to jede. Pár lyžařů jsme potkali, ty záviděli jak se paní má, jakýho má tahouna. Tak jsem se vyřádila a spokojeně jsem pak za paní běžela z kopce domů. Je to bezva povyražení, doporučuji Vám všem. Moc pacinek posílá Keri

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode