Přiroda čaruje

23.01.2010 17:41

        Jako každý den jsme s Keri šly ven, foťák už beru stále sebou. Když jsme vyšly na kopec a uviděly tu krásu, kterou příroda vyčarovala na stromech a okolí, tak jsem Vám udělala několik obrázků, i když sníh je nyní všude, ale taková příroda možná ne.

Keri vypráví:

    Jen jsme vyšly ven, tak na mě dýchla pěkná zima, paní říkala, že bylo -12 a to bylo poledne. Tak jsem pobíhala, abych se zahřála a neklepala se jak sulc. Na sluníčku už to pak šlo, pěkně mě hřálo do kožichu. Nemusím se taky brodit sněhem, protože tu ve středu jezdily na skutrech, bylo jich osm, nadělaly rámusu a smradu jak na dálnici,  pak že na vesnici a v přírodě je čistej vzduch a klid, jo tak možná brzy ráno a večer. Zůstaly po nich vyjeté stopy a tak tam běhám a honím se s paní, aby nám nebyla zima. Po vyjeté stopě jsme došly až k místu, kde těží dřevo, musela jsem jim to zkontrolovat. Když jsme se vracely tak už jela rolba, která tu dělá stopy pro běžkaře, takže asi brzo vyrazíme se pořádně proběhnout. Paní to doma hned řekla pánovi a tak odpoledne jsme šli všichni ven na obhlídku, kudy že letos ta trasa povede. Lyžaři už tam byli, chtěla jsem je trochu popohnat, ale paní řekla ať je nestraším, že by taky mohli spadnout a já zůstat dole a byla bych placatá, že se naběhám s nima až mě budou bolet ťapky. Jó a konečně jsem dotáhla paní k focení se mnou, ona moc nechce,  byl s námi přeci pán a tak udělal foto. Pak se začala dělat zima a já se klepat, tak jsme šli domu. Hezké foto zde.

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode