Povídání a pár foteček z pěkného dne

06.06.2010 23:13

     Přišlo se na nás podívat sluníčko, přijely Lenička s Janičkou a tak jsme všichni šli na malou procházku.

     Keri vypráví:

          Před pár dny u mě byla Lucinka i Lenička a protože je mám moc ráda a oni mě, tak mě ráno vzaly k sobě do pokoje a mohla jsem si skočit k nim do postele, to ale paní nevěděla a tak mě pro dokumentaci ihned vyfotily, nevím proč, když jsem dělala, že tam nejsem, ale stejně to byla paráda chvíli si poležet jako dvounožci v měkoučku a teplíčku. Paní šla posekat trávu na zahradě a u toho ji musím radit, aby to udělala dobře a hlavně, aby po skončení sekačka byla čistá. Paní taky říká, že jsem koza křížená se psem,  že ze mě bude vegetarián, žeru všechnu zeleninu i ovoce, kradu sazenice ze záhonu a hlavně loudím u sousedů, protože oni mají hodně ředkviček a já dělám psí oči a tak vždy něco dostanu. Taky si s paní hraju na zahradě s kolečkem, to se pořádně vyblbnu i paní se proběhne a je pohoda. Přidáno pár foteček zde.

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode