Podzim a už je to tady

24.10.2010 17:06

   V sobotu byl překrásný den a tak jsme s Keri šly ven nechat se prohřát sluníčkem. Foťák jsem vzala sebou a nafotila pár podzimních foteček, jen tak pro koukání. a odpoledne šel s námi i pánik a tak jsem dofotila další.

Keri vypráví:

    V tyto dny moc ráda chodím ven, je ještě teploučko, myší je plno, takže se naběhám a načmuchám, ale taky s paní cvičíme a děláme další věci, ráda hledám co paní někam schová, nebo se i někdy ztratí paní, to je pak fofr ji najít. Paní něco mluvila o tom, abych si už pořídila zimní kožich, že zima tu bude brzo a říkala, ať se podívám na Krkonoše, že ty už jsou bílé. Tak s tím budu muset něco udělat. Paní mě taky poslala k šípku, trochu jsem zlobila, ale pak jsem se snažila a poslouchala paní na slovo a byla ňamka. Odpoledne jsem trochu provokovala pánika, aby měl taky víc pohybu, ale moji aktivitě málo kdo stačí. Den byl moc pěkný a pár foteček  zde.  

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode