Něco málo sněhového a vánočního

29.12.2010 16:02

    Vánoční svátky jsem si užili a tak zase bude ten zimní čas, ale už se bude blížit jaro, i když sněhu je zatím dost a mrzne hodně.

    Keri vypráví:

    O vánocích jsem tu měla veselo, byli tu všichni od nás a já nevěděla ke komu dříve, abych je všechny přivítala a očmuchala. Taky jsem lítala po baráku jako divá za dětma, no přeci aby se jim nic nestalo a v případě nouze je olízáním povzbudila. Renda si přivezl prkno a tak se šlo na kopec zkoušet jak to jezdí. Šlo  mu to dobře a já se za ním naběhala až moc. Ale protože byla veliká zima a všichni včetně mě jsme byli promrzlí až na kost tak se šlo brzo domů. S paní jsem taky byla venku a rozhodla jsem se, protože nám oběma byla zima, že se prohrabu k protinožcům, tam prý mají teplo a to se nám líbí, nó nějak to ale nevyšlo. Ňamky pod stromečkem byly a pohodička taky. Paní říkala, jen co skončí vánoce a děti půjdou do školy, že ta škola začne i pro mě, prý jsem zvlčila a mám nějaké blbé manýry, nebo co to říkala, tomu nerozumím, když mě je zima  tak ani cvičit nejde, břicho studí a tlapky ještě víc, jí se to řekne, má boty a bundu, jsem zvědavá jestli ten slíbený světr pro mě vůbec kdy dostanu. Moc Vás všechny zdravím a nějaké foto zde.

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode