Naše lyžování

11.02.2010 23:28

     Protože je hodně sněhu, děti mají prázdniny, tak přijela Lenička a chodíme lyžovat. Sice sluníčko na nás nekouká, ale sníh je dobrý, pěkně se lyžuje a stopy máme projeté. Dnes, ale když jsme vyšli na Mikšák, tak se zase přihnala parta na skůtrech a rozjezdili nám stopu, zakuklenci jedni. Keri se nelíbí a zahlíží na ně, kdyby mohla, asi by si šla kousnout. Stejně jsme si ale pěkně zajezdili a s dobrým pocitem, že jsme udělali něco pro tělíčka jsme asi po 3 hodinách odjeli domu.

Keri vypráví:

     Paní nachystala postroj a to už vím, že se jde na lyže, to se vždy pěkně vyběhám a utahám a pak jsem doma hodná. Když jsme došli nahoru, tak jsem slyšela ten známý rámus a přihnala se zase parta na skůtrech. Jsou macatí, mají velké zadky, to by se kousalo a moc to kolem nich smrdí, to se mě nelíbí. Paní je vyfotila a něco jim říkala, ale to jsem neslyšela. Pak jsme se vydali na trať, pán si mě připřáhl a už jsme se řítili vpřed. Museli jsme se zastavit, protože paní chtěla fotit. Když jedeme z kopce, tak jsem na volno, ale musím počkat u paní, až pod kopec dojela Lenička a pak jsem za ní letěla rychlostí blesku, co kdyby mě ujela a nebo spadla, tak ji musím dát přeci první pomoc, nejdříve ji popackovat a pak olízat, aby rychle vstala. Pak jsem tahala i Leničku, s ní to je paráda, moc neváží,takže se běží dobře. Pak jsem tahala paní a ta mě učí povely, abych uměla zatáčet doleva a doprava. Na levo to si pamatuju, ale pravá strana se bude muset procvičovat. Ostatních lyžařů si už nevšímám, vždyť mám ty svoje a paní má v kapse vždy nějakou ňamku, tak se ji držím. Když jsem jeli z kopce domů, tak jsem přišla na to, co asi paní říkala skůtrařům, byly projeté stopy k nám dolů a já vnich běžela, nemusela jsem brodit ve vysokém sněhu jako posledně, alespoň něco dobrého z  nich vymámila. Domů jsem se vrátila vyběhaná a spokojená, snad zase brzo půjdeme lyžovat. Ukázka z lyžování zde.

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode