Menší dogtrekk

26.06.2010 23:24

     Ve středu jsme ve vydali na dogtrek, takový menší a pohodový. Jindy tuto trasu jezdíme na kole, ale to je více po silnici, aby se Keri proběhla a nebylo ji líto, že by měla být doma tak se šlo pěšo. Celkem to bylo asi 25 km, počasí nádherné po cestě skoro nikdo. Od Rusalky jsme šli k zámečku Navarov a dále na Jesenný a po značkách až k Bozkovským jeskyním, pak podél Kamenice zase k Rusalce a po silnici domu.

Keri vypráví:

      Jen paní přinesla baťoh, tak jsem zavětřila a začala pobíhat, někam se půjde, to už znám. Nejdřív jsem musela na vodítku, jezdilo moc aut, ale jen jsme přešli silnici a dostali se k louce, tak mě pustili na volno a já celou cestu pobíhala a čmuchala, to bylo bezva, už jsem tudy dlouho nešla. Ještě že paní měla pro mě hodně pití a já si značila cestu zpět, pro případ, že by pánikové zabloudili a netrefili domů. V Bozkově jsme šli ke studánce, vody byla moc dobrá a pak do hospůdky na jídlo, taky jsem něco dostala. Pak na vodítku po silnici až k jeskyním. Pak cestou z kopečka už jsem zase běhala na volno, došli jsme ke Kamenici a dále jsme šli podél vody, všude samé nástrahy na cestě, ale já cestu našla. Dokonce jsem v řece viděla rybky, sice malé, ale byly tam. Tyto výlety mám ráda, pořádně se proběhám a pánikové taky protáhnou tlapky. Paní zase fotila a doma se pak těm fotkám smáli, nevím proč, mě to tam přeci sluší. Tak se podívejte  zde.

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode