Malý výlet na Černou studnici

10.06.2010 23:03

     Dnes jsme si udělali jen takový malý výlet na Černou studnici, abychom byli stále v pohybu a něco nafotili.

     Keri vypráví:

     Paní připravila baťůžek, tak už jsem věděla, že se někam jde a netrpělivě čekala u dveří, nachystal se i páník a šlo se. Běhala jsem, ale stále nevěděla kamže se to jde, protože začátek cesty znám, tudy chodíme každý den s paní. Pak jsme ale odbočili ze známé cesty a šli loukou i polem, všude to vonělo zajícema a vším možným, ale musela jsem dávat pozor v tý vysoký trávě, abych pániky neztratila a ukazovala jim cestu. V lese byl krásný chládeček, nikde nikdo, akorát jeden kolař, ale asi němý, protože neuměl odpovědět na pozdrav, měla jsem ho prohnat. Na Černé studnici mě vítal štěkotem haskounek, ale mě se nelíbil, tak jsem prošla kolem a šla si polehnout do stínu pod slunečník. Na zpáteční cestě jsme se zastavili v restauraci "Berany", dobře tam vaří, pro pejsky tam mají misku s vodou a pánikové dostávají pití ve vysokých sklenicích, moc jimm chutná, ale já tam čumák nestrčím. Pak už nám cesta ubíhala jen kopcem dolů a za chvíli už jsem vyčmuchala,  tudy už jsme šli, že to tady znám. Pěkně jsem se proběhala, počmuchala a spokojeně se vrátila domů, i s pánikama ovšem, přece je někde nenechám, kdo by mě navařil. Paní fotila a něco Vám sem hodila. Foto zde

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode