Malá Skála

02.01.2010 15:00

 

Malá SKÁLA

Přidáváme další naše aktivity. V létě o prázdninách, kdy tady byly děti jsme se rozhodli, že pojedeme na výlet na Malou Skálu. Je to mezi Železným Brodem a Turnovem, krásné okolí a mnoho tras na pěkné procházky, které se nikdy neokoukají, protože jsou stále jiné a něčím zajímavé. Keri říká, že to vezme do svých tlapek a bude vám referovat, co vše jsme zažili.

Keri vypráví:

Ráno tedy paní nachystala velký bágl, kam dala samé dobré jídlo a hodně, pití a nějaké dobroty pro děti a taky pro mě. Pán připravil auto a naskládali jsme se tam a vyjeli. Já už jsem tam byla a tak jsem se vydala hned správným směrem vzhůru do kopce. Po chvilce mě paní pustila na volno a to bylo čmuchání, protože tam chodí moc lidí a pejsků. Děti si se mnou hrály a hlavně s Rendou  vyvádíme samé hlouposti. Ale to děti nevěděly, že je čeká pořádný výšlap do kopce, taky pořádně funěly. Když jsme přišli na rovinku, kde se odbočuje do bludiště "Chléviště" tak se děti posilnily a já taky a zamířili jsme všichni do skal. Tam vám je pohoda, samá skála, borůvčí, větve a můžu běhat kam chci, ale jsem stále ve střehu, to proto, aby se děti neztratily v nějaké díře nebo někam nespadly. Ale uhlídala jsem je. Jsou tam krásné rozhledny, ze kterých je vidět celá Malá Skála, Suché skály a pěkné okolí. Na vyhlídce Sokol jssme se zase najedli a šli se podívat na další vysokou skálu, která je památníkem p. Tyrše, zakladatele sokola. Pak jsme se vraceli zpět na Kalich, kde je pěkná hospůdka/to pro dospěláky/ pro děti mají nanuky a jiné sladkosti, také tam dobře vaří. Potom se vracíme kolem Suchých skal, kde koukáme na horolezce, pomalu dolů na Malou Skálu. Děti ješte pořád běhají a já za nima, abych je měla pohromadě. Asi po 5ti hodinách se vracíme k autu, to už jsou děti trochu utahané, jídlo sněděno a pití už taky není a taky už nemám tolik starostí s hlídáním, nalodíme se a jedeme zpět domů. Byl to moc pěkný výlet a děti říkají, že už se zase těší na nový.Jó, ten velký bágl je proto, že paní ví, když vylezem z auta ven, tak máme všichny velký hlad a žízeň.  Paní říkala, že ale půjdeme zase jinam, aby poznaly další krásy našeho okolí.  Nějaké foto z výletu tady.

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode