Krásný den

27.11.2010 17:09

Keri vypráví:

    Ráno, když jsem šla na zahrádku, tak už tam jukalo sluníčko, po návratu domu ale bylo něco divného, pánik měl na sobě montérky, jako když se mnou chodí někdy ven, paní ale byla obléknuta jen tak. Tak jsem začala dávat pozor, aby mi něco neuniklo a nezmeškala nějakou akci. Pánik ale říkal, že jde na hon s myslivcema, rád by mě vzal sebou, ale protože nemám žádné myslivecké zkoužky tak by mě tam myslivci neradi viděli. Pak se ale paní oblékla, vzala do kapsy ňamky a říkala, že dnes je hezky tak jdeme na delší tůru. Běhala jsem a čmuchala co to jen šlo, samá stopa po srnkách, zajících a liškách. Najednou jsem ucítila něco, co jsem tu na kopci ještě nečmuchala. Začala jsem větřit do lesa, naježila jsem se a začala bručet. Paní ihned zbystřila a koukala kolem nás, co kde je, podle stop poznala, že jsou tam divoká prasata a prý Keri za nima nemůžeš, protože nevíme kolik jich je, stop bylo dost. Musela jsem s ní jít po cestě a hlídat ji, aby se nebála. Krásně jsme se prošly, poskákala jsem si i nějaké cvíčo bylo. Sluníčko krásně hřálo, ani se nám nechtělo domů. Pak se vrátil i pánik a říkal, že viděli prasata a jedno picli. Škoda, zě mě na ten hon nevzal, určitě bych je pořádně prohnala a dostali by ještě další. Pár foteček z dnešní prochajdy zde.  

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode