Aprílová prochajda

01.04.2010 21:52

    Protože děti mají velikonoční prázdnny, přijela Lenička a tak jsme šly na delší prochajdu. Sluníčko svítilo a tak jsme vykračovaly zvesela. Bylo i docela teplo, ale odpoledne se zatáhlo a ochladilo, no vždyť je přece apríla.

    Keri vypráví:

Při dopolední prochajdě jsem se vyběhala a pohrabala několik myších paneláků, těch tu  nyní je, a těch myších dálnic, to nevím kterou cestou se mám dát, abych něco nezmeškala. Myší jsou drzé, běhají pod mejma tlapkama, že nestačím koukat. Když jsme se vrátily, tak paní vzala nějaké kolečko, objednala ho u Máji a Berry a šly jsme zkoušet na zahrádku, jak mě to bude bavit. Nejdříve jsem nevěděla, co to je, ale pak jsem pochopila, a bylo to bezva. Běhala jsem za kolečkem a začalo mě to zajímat. K večeru jsme opět vyrazily ven a paní vzala kolečko. Běhala jsem, co se dalo, protože foukal vítr a kolečko létalo daleko, abych ho dohonila. Pak už jsem byla docela uběhaná, tak jsme šly domů. Skoro jsem usínala ve stoje, ale mého Kubu na hraní jsem si přinesla. Jarní foto zde.

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode